A gyógyszertár vásárlói szemszögből történő elemzése

Mit értünk a gyógyszertár vásárlói szemszögből történő elemzése alatt?

A gyógyszertár érdekes átmenetet képez a jogszabályban lefektetett egészségügyi intézmény és a jogszabályban még csak véletlenül sem említett kiskereskedelmi egység  között. Pedig, ha a szívünket a kezünkre tesszük, mindkettő igaz rá. Ebben az elemzésben ezt a két szempontot ötvözzük. Látni fogja belőle azt, hogy hogyan működik az Ön gyógyszertára egészségügyi intézményként, de azt is, hogy hogyan működik kiskereskedelmi egységként.

OGYÉI ellenőrzés utáni tanácsadás

Miért van szükség a gyógyszertár vásárlói szemszögből történő elemzésre?

Mert a forgalomból él. Mert szeretné látni a vállalkozásában rejtve maradt lehetőségeket. Mert változtatni szeretne.  Mert ugyan korlátlan növekedés nincs, de van korlátlan fejlődési lehetőség.

Hogyan alkalmazzuk a gyógyszertár vásárlói szemszögből történő elemzést?

Megvizsgáljuk a gyógyszertár lokalizációját, megközelíthetőségét, parkolási lehetőségeket, annak fontosságát, a kültéri marketingeszközök jelenlétét és hatékonyságát. Megvizsgáljuk az officinát a bejárattól kezdve, ahol az akadálymentesítést, a  kihelyezett feliratokat, reklámhordozókat, az  összbenyomást nézzük. Áttekintjük az officinabútorzat stílusát, kihasználtságát. A főbútorzaton  kívül vizsgáljuk az elhelyezett kisbútorok minőségét és mennyiségét is. Komoly hangsúlyt fektetünk a  beltérben kihelyezett reklámhordozók mennyiségének és minőségének felmérésére is, különös  tekintettel a helyi sajátságokra és ötletekre (pl. árkihelyezések, kínálóállványok stb). A digitálisan használt  reklámfelületeket is felmérjük. A helyszíni felmérés alatt megfigyeljük a gyógyszertárban kialakult  légkört, az expediáló csapat munkáját, a vásárlói igényekre adott reakcióit . A felmérés során tapasztaltakat  összefoglaljuk egy elemzésben, és javaslatokat fogalmazunk meg az esetlegesen tapasztalt hibák, hiányosságok javítására, de legfőképpen a meglévő erősségek kihangsúlyozására.

Mit fog kapni a gyógyszertár vásárlói szemszögből történő elemzése során?

Egy külső, vásárlói szempontból készült komplett elemzést, ötletekkel, javaslatokkal. Ebben az elemzésben igazán hasznos a külső nézőpont, mert minden érzelmi hatástól mentesen olyan információkhoz juthat, amit a gyakorlatban kifejezetten jól és egyszerűen  tud hasznosítani. Kellemes munkakörnyezetet tud teremteni vele a munkatársainak, vásárlói, betegei pedig örömmel  térnek be Önhöz.

Időpontfoglalás