Gyártói márkahűség elősegítése
Mit értünk a gyártói márkahűség elősegítésén?
A hűséges ügyfelek a legjobb ügyfelek, mivel fogyasztásukra hosszútávon lehet számítani és a termékértékesítés gördülékeny velük. A márkahűség fokozása minden vállalkozás legfőbb vágya, ezért összeállítottunk egy egyénre szabott konzultációs lehetőséget a gyógyszertárvezetők és a gyógyszeripari szereplők együttműködésének elősegítésre. Tanácsadásunk során megvizsgáljuk a gyógyszertárak szempontjából az értékesítési és kommunikációs folyamatokat, tanácsaink révén pedig közelebb kerülhetnek a hűséges, lojális vállalkozásokhoz, így magasabb bevételt és hosszú távú partneri ügyfélkapcsolatot építhetnek ki a gyógyszertárakkal.
Miért van szükség a gyártói márkahűség elősegítésére?
Az elmúlt évtizedekben a piaci verseny növekedése miatt a gyártói márka nagyobb hangsúlyt kapott, mint eddig valaha. Egy-egy gyártó, forgalmazó márkaértéke természetesen rengeteg tényezőtől függ és meglehetősen dinamikusan képes változni, így ezt a változást kell a megfelelő irányba terelni a gyógyszertárakkal folytatott értékesítés folyamán.
Mi a gyártói a márkahűség konzultáció tartalma?
A konzultáció két részből áll a következők szerint:
- Egy adott gyógyszertárra egyedileg kialakított írásos értékelést a következő tematika szerint:
- vásárlói nézőpont: a gyógyszertár lokalizációja, az officina berendezése, az ott található marketingeszközök jelenléte, hasznossága, a vásárlói igényt kielégítő szakszemélyzet által kialakított légkör, hangulat tekintetében. Fejlődési lehetőségek ismertetése.
- aktuális HR helyzet: értékelés vezetői szemszögből, igény szerint alkalmazotti szemszögből, konfliktusforrások, elégedettségi minősítés, fejlődési lehetőségek ismertetése az adott helyzetben.
- vezetői funkciók felmérése: vezetői stílus, konfliktuskezelési stílus, kommunikációs stratégia, marketingstratégiai gondolkodás, időgazdálkodás, delegálási képesség megfigyelése, a legerősebb és a leggyengébb kompetencia kiemelése
- gyógyszerpiacon elérhető pénzügyi lehetőségek kihasználtsága: gyártói sales/trade akciók, nagykereskedői akciók, fizetési feltételek, készletezési stratégia, szállítási gyakoriság, támogatott marketingeszközök alkalmazása, saját marketingeszközök jelenléte, javaslattétel fejlődési lehetőségekre.
- A tematikák közül egy, a gyógyszertárvezető által választott témában egy személyes, 2-órás konzultáció.